Pc-versie van God of War was minstens twee jaar in ontwikkeling


Dat blijkt uit ene Spel Informer-interview met senior manager technical production Matt Dewald. “Ik speel (den spel) veelal met muis plus toetsenbord, want ik werkgelegenheid er alreeds twee klas aan plus daarginds ben ik nu aan gewoon. Ie voelt geheel natuurlijk voordat mij wegens ie met muis plus toetsenbord te spelen.”

Den pc-versie van godheid of War is ontwikkeld vanwege den Canadese studio Jetpack Interactive, maar Santa Monica Studio, den ontwikkelaar van den PS4-versie van godheid of War, hielp ene handje mee.

Gamer.nl recenseerde dit week den pc-versie van ie spel: “godheid of War tenslotte op pc kunnen spelen is machtig, maar selecte keuzes toestaan ie toeschijnen nep Kratos met tegenzin uitgeleend wordt. Technisch waargenomen is den port alleszins succesvol, maar ie wil nergens meer uitrichten dan watten strikt noodzakelijk is. Met hedendaagse pc’s schenkkan zo veel meer — denken aan ene riante fotomodus of bredere besturingsmogelijkheden — maar overgeschreven van ene twee visuele aanpassingen wordt veel potentie voordat ene voorbeeldige port ontweken.”


  • Dying Light 2 art

    Techland gaat Dying Light 2 vijf klas ondersteunen 15 januari 2022 10:01


  • Crysis Remastered

    Crytek bedreigt Nederlandse modder met juridische stappen 15 januari 2022 10:01


  • Ratchet and Clank: Rift Bijzonder inhouden onontdekte easter egg 15 januari 2022 10:01


  • Sega legt merknaam ‘Sega NFT’ vast 15 januari 2022 10:01


  • Persona 5

    ‘Persona 6 komt uitsluitend zoals PlayStation 5’ 15 januari 2022 10:01



Wel

Plaats een reactie

ajax-loader